Virtuální zákaznické centrum

Aktuálně se blížíme ke konci POC projektu Virtuálního zákaznického centra. Cílem bylo otestovat, zda je zájem ze strany zákazníka využít možnosti video schůzky - namísto klasické komunikace pomocí telefonu nebo e-mailu.


Pro projekt byla použita technologie MS Teams na straně operátora a implementace MS Communication Services komponenty do webového prohlížeče na straně zákazníka.


Rozhraní je responsivní a k připojení ke schůzce je možno využít jak standardní PC tak telefon či tablet. Datum a čas schůzky si zákazník může sám zvolit pomocí registračního formuláře což mu dává časovou flexibilitu k vyřízení svých požadavků. Navíc lze sdílet obrazovku s jakýmkoliv obsahem nebo využít kamer fotoaparátu k naskenování dokumentů či využít integrovaného chatu. 


Vznikl tak ideální nástroj, který lze využít na mnoha místech, kde je potřeba komunikovat se zákazníky tímto novým způsobem.


Cítíte i vy potřebu implementace nástroje pro video schůzky i ve vaší firmě? Neváhejte nás kontaktovat zde.


#Videoschůzka, #Callcentrum, #Operátor, #MSTems, #AZURE